Selasa, 22 Februari 2011

yang ngeratti bace, yang daan diam2 ajak

ade biak SMANSA ANTAH BERANTAH,
Namenye jemkun, tinggal di TP (Tempatnye Primitif)
Lakak ye, die tok bekawan ngan si IKH en si CUNGKRING. 33nye ye punyak cite2 nak jadi Power Rangers (power rangers darimane juak)
saking terobsesinye, sampai pen pun same modelnye. Warne pen nye pun nak nurutek warne Power Rangers. Yang si jemkun warne ijau (ranger green be jinye), si ikh tadek tok e warne merah (ranger red incak2nye), lakak ye yang si cungkring warne biru (ranger blue lah ye). Lakak ye katik sebagau aktor pembantu. Wkwk
Lakak y, Z
Lanjut mamen.::
Jemkun: ei pen ku yang ijau mane ikh?
Ikh: joh mane aku tau, tadek ke cungkring. Oi cungkring, pen jemkun mane?
Cungkring: apa sih? (Jak sok imut be jimmu)
Mane aku tau, yang ijau k? Ke aku lah, jak jinye tadek die nak jadi ranger biru. Gimana sih?
Ikh: sok imut agek kau we i. Tok pen nye tok
Die warne ijau,kau biru
Jemkun: aok, ngeratti ke daan?
Cungkring: joh. Jadi gimane?
Ikh: si bodo, aku ranger red
jemkun: aku......
Eh ijau bahase jawai nye ape dih?
Katik: green bodo!
Ikh: aaa green, berarti kau ranger green
Ei kattik, nak ikut campor juak kau.. Kattikkk nyan juak e
Cungkring: joh aku ape?
Ikh: ranger blue lah
Cungkring: tang bulu, sian yang lain k? Jahat nyan rupenye
Ikh: blue bodo, bukan bulu

To be continued, anggan iye ajak

Tidak ada komentar:

Posting Komentar